Sunday 12 November 2017

Ahmed hassanien forex trading


DeltaStock (DeltaStock AD) Przejrzyj stronę Interesujące, aby zobaczyć te niepokojące wiadomości, ponieważ jestem tylko krokiem do otwarcia konta z firmą Delta. Krytyka jest również zdrowa, aby wywołać dyskusje i oceniać je. Jednak niewielka sprawa, która mnie niepokoi, jest niewielka agresywność z odpowiedziami postawionymi przez menedżera delta. W psychologii agresywne zachowanie obronne mogło napotkać strach lub niepewność obrońcy. Odpowiedź Dale Paterson przedstawiona 24 grudnia 2017: Hi Dwayne. Cieszę się, że bierzesz pod uwagę Deltastocka (i oczywiście mam nadzieję, że teraz otworzyłeś konto na żywo). Zgadzam się ze wszystkim, co mówisz (w tym komentarze na temat mojej agresywności). Moje przeprosiny, jeśli tak się natknąłem. Nie ma nic do ukrycia, ani nie boję się, że cię zapewniam. Jego po prostu, że czasami wydaje się być trochę zdenerwowany, gdy wiesz, bez wątpienia, że ​​osoba, która opuściła zły przeglądu i dając niskie oceny lub delegowania o problem lub problem albo nie ma pojęcia o działalności handlowej lub jak brokerzy a różne rynki działają lub są wirtualnymi pośrednikami, tj. pracownikiem innego maklera (konkurenta), który nie może znieść faktu, że Deltastock posiada w większości przeważające opinie i oceny, które robi (i oczywiście jest to pomysł aby obniżyć ranking Deltastocks, publikując przegląd mniej niż gwiazdy i niską ocenę lub opublikować problem lub problem nieistniejący). Przepraszam, ale nie ogranicza się tylko do tej witryny, więc trochę się męczy. I oczywiście nie robi nic dla mojej osobowości, gdy ktoś coś grozi nam tutaj, wszyscy siedzimy i czekamy, a potem nic się nie dzieje. Jeśli ktoś ma problem lub problem: możesz go tutaj publikować. Nie grozić, że to zrobisz, lub groźby przedstawienia dowodu takiego problemu lub problemu, a potem zostaw to. Opublikuj swoje problemy i problemy, a oni będą traktowani w ten czy inny sposób. Warto wspomnieć także, że do tej pory nie było jednej osoby, która opublikowała (oto) opinię mniej gwiazdy lub niską ocenę lub opublikowała informacje na temat niektórych lub innych problemów lub problemów kiedykolwiek kontaktował się ze mną bezpośrednio, aby spróbować rozwiązać ten problem lub problem (pomimo wyraźnego podania mojego bezpośredniego kontaktu). Domyśl. Przepraszam, ale w tym przypadku trzeba się zastanawiać, jak naprawdę są takie niespełna niż gwiazdy, niskie oceny i szczegóły problemów czy problemów. Zobacz mój punkt (y). W każdym razie: jeśli mogę ci pomóc (lub kogokolwiek innego), proszę nie wahaj się skontaktować ze mną bezpośrednio (lub opublikuj publicznie oczywiście, tj. Wszystko, co FPA ma za zadanie). Pozdrawiam, Dale Paterson Manager Deltastock AD (Urząd Południowoafrykański) Telefon komórkowy: 27 76 977 4930 Telefon: 27 11 544 7946 Email: dpatersondeltastock. co. za peterborough, Wielka Brytania Od miesiąca prowadzę handel z Deltastockiem i muszę powiedzieć Jestem bardzo zadowolona z wyników platformy mt4 i obsługi klienta. Dołączyłam do Deltastocka po złym doświadczeniu obsługi klienta z innym dobrze znanym brokerem forex i muszę powiedzieć tak daleko tak dobrze. Myślę, że szybkość ich wykonania na platformie mt4 jest najlepsza i wydaje mi się, że każdy, kto czuje, że nie osiągnie prędkości, powinien zejść z trasy ECN. Nie wycofałem się jeszcze z tego, ale jestem przekonany, że jeśli obsługa klienta dotrze do tej pory jest reprezentatywna dla oferowanej przez nich usługi. Gorąco polecam je na ich spektakl i mam nadzieję, że to prowadzi przez długi czas w przyszłości. londyn, delta w Wielkiej Brytanii byłoby genialne, gdyby nie następujące: Terminal metetrader jest bardzo powolny i zajmuje dużo czasu, aby umieścić transakcje w normalnych warunkach rynkowych (i podniósł to z nimi e-maila mnie mówiąc - czekam na odpowiedź z naszego działu informatycznego i zaktualizuje się, jak tylko będę miał więcej informacji). trzy dni później wciąż nie otrzymałem kolejnej odpowiedzi, podpisując się z nimi, musisz wydrukować znak i wysłać wiele dokumentów. Po plusie wydają się profesjonalne (chociaż nie wycofałem się z nich), smarowania są bardzo napięty i dobry, i nie masz requotes. wniosek, jeśli możesz wytrzymać powolną egzekucję i mam na myśli bardzo powolną, to są dobre, jak dla mnie to jest złamanie umowy, czasami lubię skórę głowy, która czyni to niemożliwym. Pobierz kod widżetowy Recenzje i oceny Forex Opinie testy wydajności na rynku Forex Traders Trading w sądach Forex Edukacja i fora społeczności Kalendarz Forex i narzędzia copy Copyright ForexPeaceArmy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Forex Army Peace, ForexPeaceArmy, FPA i logo FPA Shield są znakami towarowymi Armii Pokoju w Forex. Wszelkie prawa zastrzeżone na mocy prawa Stanów Zjednoczonych i prawa międzynarodowego. Sześćdziesiąt procent wynagrodzenia dotyczy zwrotu mojej pożyczki. To, co zostało, wystarczy na przetrwanie. Jest jednym z ponad 200 osób, które czekały w ciągu ostatnich dziesięciu miesięcy na odzyskanie pieniędzy. Inwestor, który nie chciał zidentyfikować, powiedział, że zainwestował 12 000 z funduszu edukacyjnego dla dzieci. Jestem mentalnie torturowany każdego dnia, ponieważ wydaje mi się, że złamałem moją przyszłość dzieci. Chcemy, aby nasze pieniądze z powrotem, będziemy głodni. Mamy zbyt wiele problemów. Musimy płacić czynsz, wszystko inne - powiedziała indyjska rezydentka, która zainwestowała 78 800. Portfel klientów MMA Forexs obejmują profesjonalistów z Pakistanu, Indii, Bangladeszu i Filipin. Niektórzy gromadzili zasoby razem, podczas gdy jeden zainwestował pieniądze swoich znajomych. Teraz mój przyjaciel dał mi problem w domu. S. obawia się, że zrani mnie moja rodzina, jeśli nie mogę mu spłacić, powiedziała S. A. sprzątaczka, która zainwestowała w imieniu swojego przyjaciela Dh0001000. Handel forex jest działalnością zarabiania przez spekulację o wartości jednej waluty w porównaniu do innego. Inwestorzy poinformowali Gulf News, że firma MMA Forex zaoferowała klientom konto inwestycyjne zarządzane przez inwestorów na minimalną kwotę inwestycji wynoszącą 5000, obiecując nawet 12% miesięcznych zysków. Rachunek wspomagany przez ekspertów wymaga minimalnego depozytu w wysokości 3 000, który w przypadku strat nie byłby większy niż 15 procent ich inwestycji. W przypadku konta zarządzanego inwestorem inwestorzy stwierdzili, że są pewni bezpieczeństwa inwestycji poprzez klauzulę zawartą w umowie, która powiedziała: "Klient nie jest narażony na żadne zagrożenia stratą. Jeśli wystąpi jakikolwiek ubytek, MMA Forex będzie za nie odpowiedzialny. Jednak od października 2017 r. Inwestorzy przestali zarabiać na zyskach. Zarząd Forex poinformował, że nie mogą zapłacić za nie przez następne dwa miesiące. Dwa miesiące trwały dziesięć lat. Kiedy próbowali wykupić pieniądze, to nie przyniosło żadnych rezultatów. Inwestorzy zażądali też odpowiedzi od MMABank GT znajdujących się na 15 piętrze tej samej wieży, gdzie niektórzy inwestorzy twierdzą, że zdeponowali swoje pieniądze. MMABank GT jest częścią Grupy Kapitałowej MMA, której Prezesem jest Malek Noureed Awan. Awan, biznesmen pakistański w wieku 20 lat, jest obecnie aresztowany w posterunku policji Al Qusais. Jest on w trakcie rozpatrywania skarg złożonych przeciwko nim przez inwestorów Forex MMA. Kiedy Gulf News rozmawiał z Awanem, powiedział, że inwestorzy mylili się ze skargą. Nie mam żadnych relacji z MMA Forex. Oni tylko szantażują mnie, aby wziąć ich pieniądze, powiedział Awan w zorganizowanej telekonferencji. Nie byłem odpowiedzialny za MMA Forex. To tylko firma związana z moją rodziną. Gulf News poinformował Awan, że jego strona internetowa firmy wspomniała, że ​​jednym z kamieni milowych była instalacja MMA Forex Online Trading w 2006 roku. Awan podkreślił, że jego nazwa to MMA Financial Investments Online Trading, w której MMA Bank GT był członkiem. Dwa dni po tym, jak Gulf News otworzył stronę MMAs, ten sam tekst, który Gulf News poinformował o Awan, zmienił nazwę na MMA Financial Investments Online Trading. Po dalszym badaniu Gulf News zauważyło, że główna treść i profile firm na stronach internetowych MMA Forex i Awans MMABank GT są identyczne. Liczba maklerów handlowych, ich obrotów handlowych, narzędzi handlowych, między innymi odzwierciedlanych siebie. Kontrakty MMA Forex otrzymane przez Gulf News również miały znaczki z MMabank GT. Szybkie wyszukiwanie online wskazało na wywiad wideo ARY News z Awan, który został opublikowany na YouTube dwa lata temu. Segment filmu pokazał, że mówi o MMA Forex, mówiąc, że ma 100,000 klientów na całym świecie. Mamy 72 oddziały na całym świecie. Mówimy, że mamy własną platformę i mamy tutaj domy maklerskie. Brzydula warzywa iść do sprzedaży w supermarketach UAE Krakersy z mięsa wieprzowego znalezione w Sharjah shop Obejrzyjcie: Modele katastrofy śmierci w Dubai UAE zbudować pierwsze miasto na Marsie przez 2117ASIC, 4240010 FSA (Saint Vincent i Grenadyny), 22916 Witryna IBC dostępna w usłudze SUPPORT dostępne w strefie czasowej serwera czasowego EST Warunki dla handlowców VIP 1. Posiadacz konta VIP może sprzedawać wszystkie instrumenty wymienione na stronie internetowej, a także zażądać więcej instrumentów. 2. Bardziej ścisłe rozłożenia bez zerowej prowizji i bezpłatnych kont. 3. Unlimited Live Chat Sessions z Analitykiem Technicznym od 10:00 do 13:30 czasu serwera 4. Trzy prywatne 30 minutowe konsultacje z Głównym Analitykiem Rynku AAFX Trading, Jamesem Mutą. 5. Bezpłatna subskrypcja AAFX Tradingrsquos Daily Market Aktualizacje usługi SMS i wiele innych. 6. Wyższe dźwigni i lepsze wykonanie. 7. Znacznie szybsze depozyty i wypłaty. Typy kont: Zabezpieczenie Trailing stop Oferty oczekujące Pojedyncze transakcje handlowe Platforma bazująca na przeglądarce Minimalny rozmiar konta 50 Minimalny rozmiar pozycji 0,01 lot Rodzaj spreadu Fixed Spread na EURUSD, pipsach 1 Skalowanie dozwolone Doradcy ekspertów Dozwolone instrumenty handlowe Forex 1: 2000 Złoto srebro 1: 2000 CFD 1: 2000 Olej 1: 2000 Cyfry po kropce 4 Poziom wyrównania marginesu 25 Stopień wycofania 20 Minimalna odległość do zleceń stopu, pipsy 5 Liczba par walutowych 50 HistoriaSchwyć historię Ukryj historię

No comments:

Post a Comment